Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Starquake

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Starquake

    Co víc dodat.
    Lemon záznam tady: https://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=4303
    Download v příloze.
    Přiložené soubory
    "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

    #2
    O: Starquake

    Po takovych letech... hra, kde jedno z hesel do teleportu je AMIGA se dostala na Amigu? Zamackavam slzu!!!
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #3
      O: Starquake

      No, v téhle verzi teleportovací heslo AMIGA není.
      "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

      Komentovat


        #4
        O: Starquake

        Perfekné, konečne som sa dočkal. Doteraz som hrával tuto hru len cez emulátor ZX Spectra a C64. Snažil som sa hru rozbehať aj cez emulátor STonAmiga, ale ani jeden image súbor s touto hrou mi nešiel. Takže konečne máme Amiga verziu tejto hry.

        Komentovat


          #5
          O: Starquake

          Na ZX snad průměr, možná i na ST, ale kurva na amigu?

          To už je zajímavější todle:
          Uwol Quest For Money has resurfaced but this time for the Commodore Amiga as an Amiga port by IceVAN from Purples Studios!
          Naposledy upravil kunilingus; 17.11.2018, 08:43:29.
          Ooou nly a mííííí gáááááááá, mejks it pááá si bžžžžžžžž ♫♫♫

          Komentovat


            #6
            O: Starquake

            @kunilingus: jak by si sám řekl "Dej si facku. Děkuji"
            Amiga - PMD 85

            Komentovat


              #7
              O: Starquake

              Target HW je prozatím A1200, ne pětikuli to jede šněčí rychlostí, ale ještě budou optimalizace.
              "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

              Komentovat


                #8
                O: Starquake

                Na Retrogameru pred par lety rozhovor s autorem:

                The latest retro game news, reviews and features from the team at Retro Gamer. Subscribe here today.


                Neni to tak strhujici jak clanek o Apidia, ale porad velmi zajimave. Pise tam kde se inspiroval a ze to treba psal na pocitaci Tatung Einstein a po RS232 posilal do ZX Spectra.

                Pro me to byla v minulosti jedna z nejzajimavejsich her. Mimochodem od teleportu Amiga to v podstate nikam nevedlo, jen o jednu obrazovku vedle.

                Komentovat


                  #9
                  O: Starquake

                  Hlavní teleport (zasvěcení vědí, na spectru to byl QUAKE a na 64ce CHASM) je tady QWORE.
                  "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

                  Komentovat


                    #10
                    O: Starquake

                    Starquake sa mi nepaci a ani nemam na nu ziadne spomienky.
                    Za to som ale zistil, ze Highway Encounter amiga verzia neni. Kedysi som to hraval na didaktiku a mam na nu pekne spomienky. Nasiel som ale celkom peknu atari verziu, ktoru by som rad videl aj na amige.
                    Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                    Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                    Komentovat


                      #11
                      O: Starquake

                      Tady máte video ze hry. Starquake je velmi dobrá hra, ale taky těžká hra.
                      Commodore Amiga -=Starquake=-***Coder : Phill Boag-Butcher (Galahad/FLT^SCX)Graphician : David McLachlanGraphician : GreyfoxGraphician : Mark K. Jones (Mark ...


                      Highway Encounter by chtělo více lidí na Amize, ale kdo by to přeportoval z Atari ST?
                      I love Amiga

                      Komentovat


                        #12
                        O: Starquake

                        Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
                        Tady máte video ze hry. Starquake je velmi dobrá hra, ale taky těžká hra.
                        Commodore Amiga -=Starquake=-***Coder : Phill Boag-Butcher (Galahad/FLT^SCX)Graphician : David McLachlanGraphician : GreyfoxGraphician : Mark K. Jones (Mark ...


                        Highway Encounter by chtělo více lidí na Amize, ale kdo by to přeportoval z Atari ST?
                        No radeji nikdo. Amigisti sou nejak vysazeny na porty her z ST. Pry neco jako malo barev nebo tak Tak bude lepsi port nedelat. Nekdo tu minule na to dost treskute nadaval

                        Komentovat


                          #13
                          O: Starquake

                          Tak už to někdo z Vás aspoň hrál?
                          "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

                          Komentovat


                            #14
                            O: Starquake

                            Našiel som si čas na pár testov. Zistil som, že na diskete musím nechať Write protection - OFF, inak to zamrzne pri nahrávaní. Skušal som hru na:

                            A600 - 1 MB Chip RAM
                            A600 - FuriaEC020
                            A600 - Vampire V2

                            Na týchto konfiguráciach hra fungovala v pohode. Celkovo mi však príde pohyb panáčika a príšerok pomalší ako na ostatných platformách. Mohli trošku pridať na rýchlosti pohybu. Ale aj tak som rád, že som sa dočkal Amiga verzie tejto hry. Graficky je hra samozrejmä najviac podobná Atari ST verzii. Tu je video s porovnaním Starquake na rôznych platformách:

                            Komentovat


                              #15
                              O: Starquake

                              Ono je to dáno způsobem portu - hra v podstatě běží v emulaci ST, kolem samotného jádra běží jednoduchý emulátor, proto je to pomalé. Ale divím se že i na Vampiru. Každopádně v další verzi slibuje Galahad zrychlení díky optimalizaci.

                              Ono s tím bylo hrozného sraní a aby hra mohla vůbec vyjít, bylo potřeba vyřešit spoustu obstrukcí od Stephena Crowa. Pak taky díky viru přišla vniveč čtyřměsíční práce a tak dále. No ale o tom si můžete přečíst jinde. S dostatečně rychlou Amigou (případně dobře nakonfigurovaným emulátorem) je to podle mě pěkně udělaný port a těším se, že si ho pořádně užiju na Praseparty.
                              "Venku leje. Naimpregnuju si hlavu pivem." (Červ, 2023)

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X