Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Sony MPF 920-Z

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Sony MPF 920-Z

    Mam Amigu 500 a nedavno mi umřela moje Chikonka.Nechtel jsem se vzdat bez boje a zacal jsem hledat alternativni zpusob jak moji Amigu zase ozivit.Velice pekne popsany navod jsem nasel na https://www.amigaportal.cz/node/161140

    Ihned jsem si tuto mechaniku objednal a nasledujici upravy jsem provedl (krome spojeni kontaktu na SW3).Po zapnuti a vlozeni prvni diskety jsem zajasal.Workbench najel bez jakykoliv problemu.

    Problem zacal pri kopirovani disket pres X-COPY.Tento program disketu nenasel.Nevzdal jsem se a zkusil alternativni program D-Copy kde vsechno fungovalo v poradku.Kdyz jsem ale zacal otvirat sampus objevil se dalsi problem.Vetsina her nejde spustit.Jsou to prave diskety NDOS.

    Myslim ze je problem v RDY signalu ale nemam tuseni jak tento problem odstranit. Mam svou Amigu rad a proto doufam ze mi nekdo poradite.
    Přiložené soubory

    #2
    U pinu 34 by mela byt preskrabnuta cesticka na plosnem spoji. Z Tve fotky to nejde poznat. Opravdu je preskrabnuta?
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      I kdyz to nejde moc dobre videt,je opravdu prerusena.
      Přiložené soubory

      Komentovat


        #4
        co se dá dělat, mě taky nechodí sonka na NDOS, osvědčily se mi předělané staré mitsumky
        A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

        Komentovat


          #5
          zlaty chinonky
          Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

          Komentovat


            #6
            Udělejte si ten spoj na SW3, a ten problém s NDOS disketama by měl zmizet...

            Možná...

            Ten spínač totiž říká mechanice jaká disketa byla vložena, jestli HD nebo DD.