Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Problém s CDRW/DVD mechanikou

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Problém s CDRW/DVD mechanikou

    Mam v Amize 4000 CDRW/DVD mechaniku Sony CRX320E s poslednim FW. Chtel jsem zkusit prehravat lisovane VCD, ale kdyz se prepnu do adresare MPEGAV, tak mi Workbench 3.9 hodi "Read/write error". Jsem mechaniku rozdelal, vycistil cocku lihem a pro jistotu zkusil na PC, kde bez problemu zkopiruje cely adresar VCD MPEGAV. Dal jsem ji zpet do Amigy a opet ta sama chyba. Mechanika je zapojena jako slave za HDD WD. Sony mechaniky se mi libi, protoze jsou o neco kratsi nez klasicke a v desktopu A4000 je moc malo mista.
    I love Amiga

    #2
    Tak nekde jsem vygoogloval, ze Alegro CDFS by mel umet VCD bez problemu cist. CacheCDFS z OS3.9 asi neni dokonale.
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      Já s VCD neměl problém. Používám CacheCDFS co je s OS3.9 . Mechanika LG CDRW. Ale nemám přehrávač, který by zvládnul VCD bez trhání na 060/50 - zkoušel jsem amipeg nebo jak se to jmenuje a frogger.
      www.oldcomp.cz
      party.oldcomp.cz

      Komentovat


        #4
        Nemam nahrane BoingBag 1,2, ze by neco opravovaly v Cache CDFS? Ja chci prave na VCD otestovat Rivu v0.50. Zkousel jsem ji na mpeg videich 320x200 a jela v pohode i na AGA, coz me mile prekvapilo.
        I love Amiga

        Komentovat


          #5
          Autorem citovaného textu je solaris104 Přejít na původní příspěvek