Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

A500 a CF karta

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    A500 a CF karta

    Ahoj, měl bych dotaz, zda někdo řešil připojení CF karty do A500. Jestli ne, tak jak mám připojit k tomuto modelu HDD ?
    Jsem úplný začátečník, respektive před cca 20 lety jsem vlastnil A500 a znovu jsem ji oprášil.
    Potřeboval bych úplný návod jako pro blbce. Není problém něco zbastlit, ale nemám naprosto žádný čas na výzkum.
    Díky

    #2
    Musis mit pro A500 nejaky HDD radic a pak neni problem pripojit CF kartu.
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      Bohuzel do A500 v zakladu nelze. Takze jedine napriklad takhle:
      Code:
      http://www.aukro.cz/item632683538_amiga_500_hdd_1gb_alfapower_500_3_mb.html

      Komentovat


        #4
        teda nechci tvrdit něco, co by nebyla pravda, ale někde vzadu v hlavě mi vyvstává to, že do A500 se dá nabastlit MFM HDD... alespoň, co si tak pamatuju, měl takhle řešenej HDD Lewis... ale možná se pletu...
        CF každopádně ale bez řadiče půjde ztuha...

        Komentovat


          #5
          zatím moc díky za rady. Koukal jsem na ten odkaz a ta deska nevypadá nijak složitě.
          Pár SIPů a PALů, asi by to šlo zbastlit i doma a zavřít do nějakého CPLD.
          Nevíte někdo zda se dá sehnat zapojení od nějakého řadiče ? Nejraději IDE. Do těď jsem si myslel, že k A500 se dá lehce připojit SCSI.
          Pak mám ještě dotaz, zda z těchto médií umí A500 bootovat a kolik paměti se dá do ní nacpat nejvíce a jestli to znamená nějaké úpravy v systému.
          Zatím moc díky za rady

          Komentovat


            #6
            Interni CFIDE radic existuje, bohuzel ale vyzaduje ROM 37.350 z A600.
            I love Amiga

            Komentovat


              #7
              a nevíš náhodou zda se dá někde sehnat tato ROM nebo radši její výpis ?

              Komentovat


                #8
                Koupit se da tady