Zobrazuji výsledky 1 až 12 z 12
    Čestný člen Prober's Avatar
    Datum registrace
    04.07.2005
    Město
    Ostrava
    Věk
    42
    Post Thanks / Like

Výchozí Příjemné zpestření úterní noci :)

Tak si tady pomalu hraju s Lukyho Pegasosem a jestli mi z toho nepraskne další cévka, tak se budu divit. Od sedmi večer se tady snažím nainstalovat MorphOS na větší disk, ale pořád to házelo read error. Říkám si, asi špinavá DVD mechanika - ven a vyčistit. Nepomohlo. Asi jsem blbej tak studuju dalších pár hodiny příkazy pro OF. A teprve teď jsem přišel na to, že jsem si vypálil nedotažené iso

Administrátor Doda's Avatar
    Datum registrace
    24.10.2006
    Město
    Praha
    Věk
    44
    Post Thanks / Like

Výchozí

Ty si ty problemy vyrabis umyslne Nicmene tohle se mi stalo s instalackou Windows a nebylo mi divny, ze ma jen 300MB (neslo o piratskou kopii, ale o digitalni ditribuci Microsoft Action Packu, ktera se stahovala pres nejakej priblblej MIcrosofti downloader napsanej v Jave).

Sniper2003's Avatar
    Datum registrace
    09.04.2009
    Město
    Litoměřice
    Věk
    39
    Post Thanks / Like

Výchozí

Ja mel neco podobnyho,instaloval jsem AmigaOS4 nekolik hodin na Macu Mini,nadaval jsem jak spacek,ze ma mechaniku KO nebo co,uz jsem na netu shanel jinou,rikal jsem si ze to neni mozny a ono to cely bylo vadnym CD.
    Uz jen emulator,ale A1200 to zase brzo opet jisti... :)

MisticJoe's Avatar
    Datum registrace
    29.05.2007
    Město
    Praha
    Věk
    40
    Post Thanks / Like

Výchozí