Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Příjemné zpestření úterní noci :)

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Příjemné zpestření úterní noci :)

    Tak si tady pomalu hraju s Lukyho Pegasosem a jestli mi z toho nepraskne další cévka, tak se budu divit. Od sedmi večer se tady snažím nainstalovat MorphOS na větší disk, ale pořád to házelo read error. Říkám si, asi špinavá DVD mechanika - ven a vyčistit. Nepomohlo. Asi jsem blbej tak studuju dalších pár hodiny příkazy pro OF. A teprve teď jsem přišel na to, že jsem si vypálil nedotažené iso
    Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

    #2
    Ty si ty problemy vyrabis umyslne Nicmene tohle se mi stalo s instalackou Windows a nebylo mi divny, ze ma jen 300MB (neslo o piratskou kopii, ale o digitalni ditribuci Microsoft Action Packu, ktera se stahovala pres nejakej priblblej MIcrosofti downloader napsanej v Jave).

    Komentovat


      #3
      Ja mel neco podobnyho,instaloval jsem AmigaOS4 nekolik hodin na Macu Mini,nadaval jsem jak spacek,ze ma mechaniku KO nebo co,uz jsem na netu shanel jinou,rikal jsem si ze to neni mozny a ono to cely bylo vadnym CD.
      A500 68010,A500+ 68010 KS3.1.4,A600 2MB CHIP KS3.1.4,A1200 Blizzard 1220/4 KS3.1.4,A2000,CD32.

      Komentovat


        #4