Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Remakes Wanted ?

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Remakes Wanted ?

    Remakes Wanted.....

    zdravím a přeji hezký den všem "Commodore-Like" borcům!

    Chtěl bych se s vámi podělit o svůj "brainstorming" a taky
    bych rád věděl i názor jiných k tomuto tématu.
    Jak jsem psal ve svém úvodním příspěvku, pracuji jako grafik
    na C64, kde vznikla řada skvělých věcí....ale k věci:

    jiště si mnozí z vás povšimli, že je už delší dobou těžké
    přijít s nějakým originálním nápadem, spousta věcí už tu přeci byla
    i před 16-bitovými stroji a myslím, že je škoda jen objevovat už jednou
    vynalézené a tím je skvělá hratelnost.
    Co však u starých her postrádám a spousta lidí na tom už také maká, je
    pěkná grafika limitovaná samozdřejmě svou dobou.
    Ne každý potřebuje "hi-end" grafický design a také si to spousta
    lidí nemůže dovolit, ať už jako vývojář nebo jako uživatel.
    Dnes je myslím celkem zájem o předělávky starých věcí, kde je skvělá
    hratelnost, nejsou hardwarově náročné a také je nemusíte smažit on-line
    (tím nechci říct, že je to špatná věc).
    Udělat přeci jenom v amaterských podmínkách náročný software, kdy
    to většina dělá zadarmo a ve svém volnu, z touhy něco dokázat a přitom
    se i naučit, je "sisyfoská práce".

    Takže má otázka zní:

    Myslíte si, že je zájem o staré pecky v lepší pixelované grafice s více
    barvami a nějakým bonusovým levelem navíc?

    Díky za vaše názory, připomínky i nápady.


    crayon
    Naposledy upravil crayon; 07.01.2012, 16:48:32.

    #2
    O: Remakes Wanted ?

    Ja osobne treba ujizdim na PC remacich Turricana - T2002 a Hurrican. Priznam se ale, ze bych si zahral par klasickych her z 8-bitu ve vylepsene grafice treba na Amize. Ale vzdy je problem programator. Proste nejsou a zadarmo malokdo neco udela.
    I love Amiga

    Komentovat


      #3