Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Tankista

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Tankista

    Zdravím všechny. Pracuji jako servisní technik VT v jedné třebíčské firmě. S Amigou jsem začal pracovat někdy v roce 1994 (A1200) Trochu jsme tehdy zkoušeli rendering v programu Imagine a mám z té doby několik uložených projektů. Protože v práci občas narazím na nějaký nový PC v testovacím provozu, nabízí se možnost vyzkoušet jeho rychlost. Potřebujete WinUAE, dva filedisky (System a Work) a ROMku. Všechno mám (I licenci na ROMku, pokud se tím míní moje dvě A1200 na skříni) Tedy se nainstaluje WinUAE, zkopírují se filedisky a testování může začít... Takže co to tady máme? PC HP Compaq, Athlon X2 3800+ RAM 512Mb. A zkusíme si spočítat jednu scénu v Imagine 2.0, je to hrací stůl dvoumanuálových kostelních varhan s pedálem, registry a volnými kombinacemi. Tato scéna se na mé klasické A1200 se 4 meg.fastky počítala 29 hodin. Zde v emulaci jsme to stihli za 20 minut. Testovací program AIBB 6.5 ukazuje 255x větší rychlost než klasická A1200. PC task a v něm běžící T602 je použitelný ve VGA rozlišení. Před deseti roky v tom psal můj kolega inventární seznam a volil v PC tasku MDA adapter, aby se rychleji odskrolovávaly řádky. Zde už to není potřeba. I když emulovat DOSové PC v emulované Amize na PC je asi trochu už zvrhlost. Ale na demonstraci výpočetního výkonu současných procesorů to snad stačí. Je to prostě hukot.
    Michael Kročil

    #2
    ja bych si jen dovolil...realny vykon se lisi od aibb, proto ti ten vypocet neprobihal 6 minut je o tom spousta clanku
    Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

    Komentovat


      #3
      To Tankista: taky nám ukážeš výsledek toho renderingu?
      Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
      -----------------------------------------------
      Líbí se mi Retropolis

      Komentovat


        #4
        realny vykon